Հանրակրթական դիջիթեք ստուգատես 2024

Սովորող-սովորեցնող

Իմ ստեղծած լոգոն QR-կոդով (սովորող-սովորեցնող)

Գուգլ ձևաթուղթ: Ինքնաստուգման թեստերի կազմում: Սովորող-սովորեցնող

Սովորող-սովորեցնող (GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում)

Փազլների կազմում Jigsaw Planet ծրագրով (սովորող-սովորեցնող)

Ինձ ավելի շատ դուր է եկել գուգլ ձևաթուղթը։ Ահա, թե ինչ եմ կազմել գուգլ ձևաթղթով՝

Հարցեր «Հին հայկական Ամանոր» թեմայով

Իմ ամանորյա ամսագիրը

Երկլեզու մաթեմատիկական փաթեթ

Իմ ֆլեշմոբը

Ինչ եմ կազմել logomaker ծրագրով

Ինչ QR-կոդեր եմ ստեղծել

Ես նաև գիտեմ մոնտաժային ծրագիր, որը նույնպես անցած տարի եմ իմացել

CapCut

Ինչ տեսանյութեր եմ արել

WordClouds-ով ստեղծած նկարներ՝

Google Maps-ով ինչ էր եմ քարտեզագրել՝

Leonardo ծրագրով աշխատանքներ

Armenia
Armenia
Armenia
Armenia

Scratch-ով ստեղծած խաղ՝

Բռնոցի կատվի հետ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *