Ձոն հայրենիքիս 🇦🇲❤️

emoji-timeline

Ես Հայաստանն եմ 🇦🇲❤️

Լի եմ ավանդույթներով, մշակույթով։ Գիրն ունեմ Մայսրոպյան։ Ունեմ սարեր մեծավոր, հիասքանչ են երևում հեռվից։ Զուռնան, իր ձայնով, հասնում է մինչև տիեզերք։ Իմ հետ կռվում էին երկրներ, թշնամիներ, բայց իմ ժողովրդի ռազմա-պարերգներն ու խիզախությունը օգնում էին։ Գյումրին ահա իր հումորներով, ծիծաղեցնում է ինձ։ Հիշում եմ, թե ոնց եմ հայտնվել, մ․թ․ա․ 2492թ․-ին։ Գովում եմ Տիգրան Երկրորդ Մեծին, որն այնքան է ընդլայնել Հայաստանի հողերը, որ այդ ժամանակ ես ծովից ծով էի։ Նկարիչ Մարտիրոս Սարյանը նկարել էր ինձ, իր հզորագույն ուժերով ու երևակայությունով։ Գրողները գովում էին ինձ, ես էլ իրենց իմ մե՜ծ սրտով։ Ահա կոմպոզիտորները իրենց երաժշտական մտածելակերպով՝ Առնո Բաբաջանյանը, Արամ Խաչատրյանը, Սողոմոն Սողոմոնյանը և այլն, շա՜տ եմ սիրում իրենց ստեղծած երաժշտությունները։ Սեփական դրամն է ստեղծվել հայերի միջոցով։ Հարիսան հայկական խոհանոցից, ո՛ւշք է գնում իրենից։ Ես շա՜տ եմ սիրում իմ բնությունն ու իմաստուն ժողովրդին 🇦🇲💌💝❣️💟💞💓💗💖❤️❣️❤️‍🔥🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍♥️💕։

Ռադիոպատում

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *